هزینه تاکسی در ترکیه
نوشته شده توسط : سمیه

 

 

 بی تاکسی(BITAKSI)، تاکسی اینترنتی در ترکیه آپ کارگو

 

 

تاکسی زرد

 


یافتن یک تاکسی از میان بیش از 18000 تاکسی زرد تقریباً در هر کجای خیابان های استانبول معمولاً آسان است. علاوه بر تاکسی های زرد، تاکسی های لوکس در رنگ های فیروزه ای و مشکی نیز در این شهر وجود دارد. قیمت تاکسی های فیروزه ای و سیاه از تاکسی های زرد بسیار گران تر می باشد. علاوه بر این ها تاکسی های اینترنتی ترکیه نیز با آرم مخصوص شرکت های مختلف در دسترس می باشند.این اواخر ایرانیان نیز برای حمل و نقل ایرانیان دست به کار شدند و با گذاشتن شماره خود در گروههای تلگرامی بعنوان تاکسی کار میکنند اگرآنها مجوز لازم نداشته باشند و پلیس از کار آنان مطلع شود ماشینشان متوقف میکند چرا که در سراسر ترکیه دوربین های شهری به طرز غجیبی کار گذاشته شده است.

 

هزینه تاکسی

 

هزینه تاکسی در ترکیه بسیار بالاست یعنی اگر برای رفت و آمد خود این روش را انتخاب کنید جز گرانترین روش محسوب میشود به محض نشستن در تاکسی کیلومتر شمار روشن شده و مبلع از صفر نه از 13 لیر شروع میشود یعنی اگر یک دقیقه بعد پیاده شوید باید همان 13 لیر پرداخت نمایید سپس به ازای هر کیلومتر به حساب شما اضافه میشود میتوانید آن را در قسمت آینه راننده مشاهده کنید اگر تاکسی این گزینه را نداشت سوار نشوید


اتوبوس در استانبول

 

اتوبوس های داخل شهری استانبول برای برخی از مسافت های طولانی مناسب است.در صبح زود و در عصر هم شلوغ هستند و کند حرکت میکنند. برای پرداخت هزینه یا باید از طریق ایستگاه های مخصوص بلیط تهیه کنید یا از استانبول کارت استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که استانبول کارت تهیه نمایید. این کارت ها را میتوانید از فرودگاه استانبول، ایستگاه های مترو و بعضی فروشگاه ها خریداری نمائید که قیمتی در حدود 9 لیر دارد و میتوانید آن را به میزان دلخواه شارژ نمایید و به ازای هر بار استفاده بیشتر مقداری تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت که باعث میشود هزینه کمتری پرداخت کنید.


انواع اتوبوس

 

اتوبوس های استانبول به دو بخش دولتی و خصوصی تقسیم میشوند که اتوبوس های خصوصی بیشتر در مسیرهای شلوغ تردد دارند و آنها را با رنگ های سبز و آبی مشاهده میکنید، در این اتوبوس ها میتوانید هزینه را نقدی نیز پرداخت کنید.

 

 

 

 

ملاک شادترین مردم جهان

 

 

 

تاکسی های اینترنتی در ترکیه و جهان

 

 

تام گادوین، این‌گونه به تشریح جهان معاصر می‌پردازد: اتفاقی شگرف در حال رخ دادن است. اوبر، بزرگ‌ترین شرکت تاکسیرانی جهان هیچ خودرویی ندارد.

فیس‌بوک، محبوب‌ترین رسانه جهان، هیچ محتوایی تولید نمی‌کند. Alibaba، ارزشمندترین فروشگاه خرده‌فروشی، هیچ انباری ندارد و در نهایت، ایر بی ان بی، بزرگ‌ترین فعال حوزه هتلداری و اقامتگاه، هیچ املاکی ندارد.

 


BiTaksi

 


بی تاکسی BiTaksi ، یک اپلیکیشن هوشمند هست که مسافرانی را که به دنبال تاکسی هستند ,و رانندگانی که به دنبال مسافر هستند را گرد هم می آورد.فراتر از یک برنامه و یکی از بهترین اختراعات برای کلان شهرها ست.Bitaksi شرکتی است که کاربر تاکسی را قادر می سازد به لطف دستگاه های تلفن همراه ، تاکسی را به مشتری و مشتری را به تاکسی برساند.

 

 

نحوه ثبت سفارش در itaksi

 


شما می توانید از طریق برنامه itaksi تاکسی خود را در طی روز / ساعت مورد نظر خود سفارش دهید. شما دیگر در پیدا کردن تاکسی مشکلی نخواهید داشت و تاکسی خصوصی شما به موقع به مکان شما می رسد. از Apple و Android وTurkcellبرنامهitaksi رو دانلود کنید و با تاکسی تماس بگیرید. البته در بسیاری از موارد این ماشین ها، خودروهای تولید ترکیه می باشند.

 

 

 

 

 

 آپ کارگو





:: برچسب‌ها: هزینه تاکسی, در ترکیه تاکسی, زرد آپ کارگو ,ارزی تتری دلاری, لیری خدمات, واکسیناسیون ثبت, سفارش اینترنتی, ماشین سیاه ,تاکسی گران آپ,هزینه بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: